Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

fredag 4. februar 2011

Ingen bønn

...når jeg kommer hjem fra jobb.
Uansett hvor sliten jeg er, så er det to små jenter som venter. Så jeg må bare komme meg i turklærne, og avsted bærer det i full fart og med humøret på topp.
Når det i tillegg er  varmt vær om dagen, haster det ihvertfall ikke å komme seg hjem igjen. Jeg gleder meg til skaren legger seg på jordene. Da er det fantastisk å komme seg ut før sola gjør snøen myk, og skaren bærer over jorder og tjern.

Ingen kommentarer: