Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

torsdag 21. april 2011

Til lands og til vanns

I natt har det vært frost, og jeg våknet til frosne bilruter og rim på bakken. Sola skinner, og det blir en ny, fin vårdag.
Igår var vi, som vanlig nedom elva. Jeg liker å følge med på vannstanden, og har en fast plass jeg går nedom. Der er det fint for smådamene å drikke vann. Dolores går alltid uti, mens Tingeling drikker fra bredden.
Begge to driver alltid på med noe der nede; Tingeling knasker pinner, mens Dolores utforsker elva, både over og under vannet.



1 kommentar:

Majron Friskvall sa...

Ja jag har en Dinavalp. Se min hemsida och där har jag länken till min blogg. Den är inte riktigt klar än men det blir framöver.