Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

fredag 16. desember 2011

Jeg gleder meg til høsten

Ja, her sitter jeg og kjenner på en liten sorg over at det er over for denne gangen. Som jeg sa igår, vinteren har kommet til Aasbraatan, og vi har to små damer som er helt gira etter mange fine dager i skogen.
De er i veldig god form, fulle av energi, og den formen går ikke å holde oppe uten at de er løse.
Men, for meg blir det uansett mye trim - for jeg må jo sørge for at de ihvertfall får vært mye ute på tur. Dolores har full oversikt over området her, og vet når vi svinger hjemover. De stiene som går hjem, vil hun helst ikke ta, og drar alt hun kan for å komme forbi dem og videre på tur.


Fra begynnelsen av en los i høst, som etterhvert dro langt avsted.

1 kommentar:

Lindsjö taxar sa...

Vi har förhoppningsvis jakt till sista januari om det inte kommer snö och kyla. Än så länge är det bara fint för jakt med tax.