Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

fredag 24. februar 2012

Svartspetten

Jeg hører svartspetten fløyte hver dag, når jeg går veien  gjennom skogen mot hovedveien. Igår så jeg den bukte seg oppover en stolpe på sitt karakteristiske vis. Litt oppi veien har den hakket et stort hull helt nede ved bakken på en tørr furu. Det treet går snart over ende , tror jeg.

Illustrasjon av svartspetten -
Jeg må ta med speilreflekskameraet med skikkelig linse for å få fotgrafert denne karen.


Uskarpt bilde -
full-fart-damene på vei bortom for å sjekke

Ingen kommentarer: