Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

torsdag 9. august 2012

Sensommerturer

Noen bilder fra de siste dagene. Sensommer med en smak av høst, som jeg gleder meg veldig til.
Damene er voldsomt ivrige om dagen, og følger spor med stor iver. Både de og jeg vet nøyaktig hvor rådyrene holder til her hjemme.
Litt blåbær har jeg fått plukket, selv om Tingeling fortsatt opptrer som bærplukkemaskin foran meg.
Stråene slipper frø om dagen, og dekker damene med klebrige frø, som må plukkes ut av pelsen etter hver tur.


Damene på spor inni stråene

Dolores


Tur på hjemmebane - utsikt til Ådalselva

Tur på Eggemoen -
vann og en liten kjeks før vi drar hjem



Blide og fornøyde etter tur og mat.

Ingen kommentarer: