Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

onsdag 29. mai 2013

Doris hilser fra Småland

Idag kom det hyggelig hilsen og bilder fra Småland. Tante Elses ED Doris har det bra, og har funnet seg godt til rette sammen med folk og hunder i sin familie. Det gleder vi oss over, og håper at alle valpene vil bringe mye glede til sine familier.
Hos oss er det ihvertfall mye glede med en liten valp i huset, sev om de andre damene føler seg litt forsømt innimellom. For Tingeling er det fanget mitt som gjelder utendørs, og særlig når jeg setter meg ute på trappa. Da kommer hun med en gang, men lille Annemor vil også. Da ender det opp med begge to oppå hverandre på mitt fang. Trangt, men koselig.


Doris med samboer


Doris koser seg


Tingeling og Annemor på fanget





Fin farge på dette eggeskallet jeg fant på tur idag


Hjemme igjen etter tur. 
Tingeling finner noe interessant å rulle seg på. 
Umulig å se hva det er - men mest sannsynlig en bitte liten fugledrit.

Ingen kommentarer: