Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

onsdag 23. juli 2014

Lille ville Annemor

I går toppet Annemor merittlisten sin over ville påfunn; 
Jeg skulle lufte damene en etter en rundt på eiendommen, og tok med meg Tigeling først. Annemor ble helt fortvilet, og jeg hørte henne springe rundt og bjeffe inn og ut av huset.
Tingeling og jeg gikk en tur ned til tjernet, og plutselig står Annemor der, blid og overlykkelig og klar for å leke med Tingeling. Hun kastet seg ut i gjørma i tjernet, og jeg fikk fisket henne opp og båret en sprellende liten frøken hjem igjen.
Da viser det seg at hun har klatret opp panelovnen ved det åpne kjøkkenvinduet, sparket fra på fuglebrettet utenfor og hoppet ned for å komme seg etter oss.
Ole satt inne og hørte krafsingen idet hun spant seg ut av vinduet, sprang ut og så henne forsvinne forbi rabarbraen.
Herregud - jeg er glad hun er hel, og nå luftes det kun fra de øverste vinduene.








Ingen kommentarer: