Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

fredag 26. desember 2014

Canon PowerShot S120

Endelig fant jeg ut av bildeoverføringen fra mitt nye kamera. Jeg gir leverandør slett karakter for dårlig produktinfo, og manglende kabel ved levering. Når Canon PowerShot s120 leveres med innebygd trådløs overføring, bør nødvendig informasjon være eksakt.
Etter å ha holdt på med pc'en, gått inn på alle innstillinger og fortsatt stått like fast, tok jeg til slutt kabelen til I'Phoden min, koblet kabelen til pc og kamera, og vips så fant pc'en driver og bilder ble overført på sekundet.
Så da kan jeg gå over til å skryte av kameraet, for det virker veldig bra. Her er et lite utvalg av de første bildene jeg har tatt.


Juletrehenting for et par uker siden.





Tingeling.


Annemor.


Dolores.


Gyllen sol mellom trærne.








Dette bildet synes jeg ble ekstra fint.
Kameraet har klart å fange det gyldne sollyset i kontrast til det kalde hvite.

Ingen kommentarer: