Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

torsdag 25. juni 2015

Negleklipp og våkne valper

Sein oppdatering i dag, for jeg har vært borte mesteparten av dagen med Dolores og Annemor. Tingeling har ventet trofast, og nå ligger hun tett inntil meg og sover.
Annemor var helt vill etter å komme inn til valpene da hun kom hjem, og har kost seg skikkelig med å se på dem, snuse på dem og slikke dem forsiktig på snuten.
Dolores har vært på valpetrakter, og det var helt tydelig at hun kjente seg igjen. Moro å se :)

I går klippet jeg negler på valpene, og vasket det beste valpeteppet. Jeg måtte flytte alle sammen over i kurven mens jeg byttet i valpekassen, og den lille gjengen klumpet seg sammen og la seg til å sove. Nå begynner de å bli oppmerksomme på ting som skjer rundt dem. Når vi kommer inn på badet, spretter små hoder opp, og de begynner å myldre mot kanten. Det er utrolig hvor fort de lærer. 











Ingen kommentarer: