Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

mandag 29. februar 2016

Koselige lørdagsaktiviteter og koselig besøk

Pilking i strålende vær, men dessverre resultatløst, til tross for gode forberedelser. Vi var kanskje ikke tålmodige nok. Jeg må nok innrømme at jeg liker bedre å gå langs elver og vann å fiske, enn å sitte stille. Uansett er det deilig å være ute. 
Etter pilkingen dro Pelle og jeg på tur med damene ved Storetjern. Dolores var ivrg med, siden vi ikke gikk så langt. Nå har jeg begynt å fordele maten hennes på tre måltider pr dag. Jeg håper det vil hjelpe litt på desperasjonen hennes; hun maser om mat hele tiden.




























Ingen kommentarer: