Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

mandag 21. november 2016

Noen dager i november

Det er utrolig hvor fort dagene raser avsted, selv om jeg synes jeg får gjort så altfor lite. Artrosen preger livet mitt i påvente av operasjon, og værforholdene gjør ikke saken bedre. Jeg stavrer meg ut på tur hver dag, og holder meg i gang så godt jeg kan.
Sykdomsprat er ikke min favorittgren. Jeg nevner det likevel, for de som har fulgt meg en stund, og som ser at bloggen ikke er så full av aktivitet som den pleier.
Bedre tider kommer forhåpentligvis.
Hundene er ville og gale, og i helgen var gleden stor da vi fikk familiebesøk av den yngre garde. Alle de firbeinte elsker å få besøk, og Sang tok helt av i begeistringens rus med biting i sokker og knuselsking av alle.
I helgen fikk vi nytt påfyll av snø, etter noen dager med hålke. Nå venter regnværet igjen.


Morgenstemning i grenda på vei til jobb her om dagen.


Klarvær for en stakket stund på lørdag.


Firbeint velkomstkomité med Sang i spissen.





Annemor som papegøye.


Møtte denne lille karen på tur i går.











Finfint besøk utenfor kjøkkenvinduet.



Ingen kommentarer: