Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

søndag 22. januar 2017

Dag for dag - uke for uke

Så har det jammen blitt søndag kveld, og dagene har i grunnen forsvunnet i den daglige tralten. For meg betyr det hverdagslige gjøremål på to krykker. Alt tar lengre tid enn normalt, og jeg blir fort sliten og må hvile. Jeg får heldigvisgjort litt andre ting også.
Dag for dag blir det bedre, selv om det kanskje er lurere å måle framskritt fra uke til uke.
Idag har jeg klippet klør på damene, og i morgen er det "duttebassen" sin tur. Når formen blir enda bedre, står napping for tur.
Det gledeligste av alt i dag, var hyggelig nyttårshilsen fra Tonni og familien hennes, med koselig bilde og rosende ord om hvilken god jakthund hun er 😊.


Nydelige Tonni.





Møtte denne karen som satt og hakket, mens jeg gikk 
tur her om dagen.


For ikke å snakke om disse sporene etter rådyr,
som hadde krysset Gamle Hensvei.


Tingeling på vei ut av bilen....


.....og her tar hun i mot Dolores med glede.

Ingen kommentarer: