Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

mandag 1. mai 2017

På besøk hos Tante Elses DT Ludde

I går var jeg på besøk hos Ludde og familien hans. Det ble en så hjertelig mottagelse at jeg nesten ble spist opp av en overstadig begeistret liten kar. Jeg fin-nappet og pusset barten hans, mens han sovnet i fanget mitt. Han sov så godt at jeg ikke hadde hjerte til å vekke han da jeg var ferdig. Så der satt jeg med en liten gutt i fanget - og tenkte på alle gangene han lå i fanget mitt som liten valp.
Etterpå ble det litt trening med utstillingsbånd for første gang.





















Ingen kommentarer: