Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

mandag 8. januar 2018

For mange jern i ilden

Jeg har litt for mange jern i ilden, forstår jeg. Det er en uke siden siste oppdatering, og jeg må ta meg samme. Jeg tar like mange bilder som før, og har fortsatt fire aktive krabater å ta meg av. Likevel har jeg falt ut av rytmen med å oppdatere bloggen. Kanskje det kommer av manglende inspirasjon etter en stusselig jaktsesong.
Uansett, nytt år og nye muligheter.
I går våknet vi til minus 22 iskalde grader, men det bedret seg utover dagen. Lørdag ble det tur i minus 12,5 og noen fine bilder fra Ådalselva i tåke og frostrøyk.






Frostrøyk over Ådalselva ved grenda vår.


Sang sjekker rådyrspor.





For mye og tung snø på trærne.
Flere regnbyger mellom snøbygene har festet
snøen godt på trærne, og det har blitt en del velt.





Ådalselva ved Hallingby.


















Ingen kommentarer: