Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

fredag 23. februar 2018

Nede for telling

Ikke hundene altså, men jeg. Sist søndag kjente jeg det kom. Om det er lungebetennelse, bronkitt eller hva vites ikke, men det har vært en slitsom uke.
Jeg venter til mandag, og er det fortsatt ikke bedre, får legene ta seg av meg. Jeg har tvunget meg ut på tur med hundene hver dag, og endt i horisontalt leie etter hver tur.
Rådyrene våre øker i antall, og nå tror jeg vi har seksten stykker  her. Ved ettermiddagsfóringen idag, sto to rådyr der nede, da jeg startet å fóre. Da jeg så opp etter tretti sekunder, sto fjorten rådyr og stirret på meg.
Nå ligger det seks rådyr og sover nede på isen. 






















Ingen kommentarer: