Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

fredag 31. mai 2019

Tur til Åbortjern

Huffda - dagene går, og bildene jeg tar, hoper seg opp. Jeg klarer ikke å komme i rute igjen, etter det lange oppholdet i innleggene mine. Jeg skal ta meg sammen.
Siden jeg skal dømme på blodspørprøve i morgen, måtte de små vennene mine få en ekstra fin opplevelse i dag. Derfor dro vi til Ask og kjørte oppover mot Aklangen. Derfra tok vi stien mot Veme, og gikk rundt et lite fint tjern, som heter Åbortjern.
Fin tur i nytt terreng, og det er alltid spennende på nye trakter, både for meg og de små firbeinte.



















Ingen kommentarer: