Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

tirsdag 26. august 2014

Høstshopping

Idag ble det tur til Drammen for å prøvekjøre bil, kombinert med en tur til Magasinet for å kjøpe litt utstyr. Det ble både nye sluker, ammunisjon og pusseutstyr til hagla. Jeg fikk til og med kjøpt en liten "Garmin-dippedutt" jeg har ønsket meg lenge.
Damene var selvsagt med på turen, og Tingeling var som vanlig helt desperat etter å komme sg inn gjennom dørene til butikken. Jeg fatter ikke hvor hun har det fra, at hun absolutt vil inn på besøk i hvert eneste hus hun er i nærheten av.
Først startet dagen med litt kontorarbeid før jeg gikk morgentur med damene for å se etter rådyr, men ingen i sikte. 
Høsten er her, og jeg nyter den friske luften og naturen som endrer karakter. Dessuten er det innhøstingstid, og det liker jeg veldig godt.











Ingen kommentarer: