Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

søndag 31. august 2014

Travle dager

Gjøremålene står i kø om dagen, og ikke av det morsomste slaget heller. Damene får en tur hver dag, men det blir ikke så lange turer som de er vant til. Det demonstrerer de tydelig. Akkurat nå ligger de rundt meg, avventende, og da er det vel bare å komme seg ut på en skikkelig tur idag. Det har de fortjent.
Igår var vi i Drammen og hentet den "nye" bilen jeg har kjøpt meg. Jeg holder meg til Opel Astra stasjonsvogn. Da får jeg mye og driftsikker bil for pengene, og det er perfekt for meg som trenger en bruksbil, og ikke noe jeg å flotte meg med.

Ingen kommentarer: