Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

mandag 13. oktober 2014

Godkjent Ettersøksdommer

Endelig - idag kom dommerkortet fra Norsk Kennel Klubb, og jeg er autorisert som Ettersøksdommer på blod og ferskspor. Det har blitt en lang vei å gå av flere årsaker, som jeg ikke skal gå inn på her. Idag skal jeg bare glede meg i visshet om at jeg har grundig og gode resultater å vise til når det gjelder egne hunder, og at jeg ikke har tatt lett på dette. Det skylder man framtidige ekvipasjer, dommere og andre man møter på sin vei.
Damene og jeg feiret med en lang og fin tur på Eggemoen - i perlehumør alle fire.








Midt på den gamle flystripen på Eggemoen -
langt å skue i begge retninger.
Her er Annemor....


....og her Dolores.


Tingeling i front -
mor og datter bak.


Ingen kommentarer: