Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

fredag 10. juni 2011

Kraftstasjonen på Hen

Her om dagen kjørte jeg innom kraftstasjonen på Hen. Jeg liker å kikke innom der en gang iblant, for det er en slags gammeldags stemning som hviler over stedet.
Jeg tok to bilder av den trange kløften hvor vannet fikk renne fritt før kraftproduksjonen kom igang. Det er tett med små jettegryter og uthulninger som vannet har skapt. Det var så flott at jeg hadde lyst til å klatre ned og ta det nærmere i ettersyn, men lot det være. Livsfarlig, hvis vannet slippes mens jeg kravler rundt der nede.



Ingen kommentarer: