Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

lørdag 14. januar 2012

Sommerdrøm

Hver årstid har sin sjarm, selv om jeg holder en knapp på høsten. Ulike gjøremål følger ulike årstider, men nå er det været som bestemmer mye - ihvertfall i forhold til hva man får gjort ute.
Jeg følger med på hvert minutt som gjør dagene lengre og lysere. Til sommeren kunne jeg tenke meg å reise nordover til Trøndelag og Nordland, for å gå  i mine besteforeldres fotspor. Morfars fødested Lille Reinfjord i Sømna kommune, hadde vært moro å se.
Biltur og naturopplevelser er utmerket ferie med små hunder på lasset, men vi får se hva  sommeren vil bringe. Det kan jo hende tiden tar oss med andre gjøremål, denne sommeren også.


Tingeling på biltur


Dolores på biltur





Ingen kommentarer: