Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

onsdag 3. april 2013

Tingeling og jeg

Tingeling og jeg gikk på tur alene her om dagen. Dolores var litt sær, og ville bare ned til fóringsplassen, så da fikk hun være hjemme.Det var greit det, for Tingeling trenger litt spesialforpleining om dagen, travel som hun er med å være tante for valpene.
På turen, fant jeg igjen votten min som jeg mistet for noen dager siden, og Tingeling skulle absolutt bære votten hjem igjen. Hun hoppet opp, nappet votten ut av hånden min, og debuterte altså som servicehund.







Kos ved Grønvoldstjern













Ingen kommentarer: