Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

torsdag 21. november 2013

Tur til Rudshøgda langs Mjøsas vakre bredd

Igår reiste vi til Nortura-anlegget på Rudshøgda for å kjøpe sporblod. Nå har de gått over fra 5 liters spann til begere á 0,5 kg. De selger brett med 12 begere til en billig penge, og for en service og vennlighet vi møter der. Nå er jeg godt forspent med blod for en stund, og satser på å gå noen spor med Annemor før snøen kommer.
I tillegg fikk jeg med meg syntetisk tarm til spekepølseprosjektet jeg skal prøve meg på.
Før bilturen gikk jeg tur med damene i kaldt, men strålende vær.

De lange skyggers tid














Klar for spekepølselaging

Ingen kommentarer: