Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

lørdag 5. april 2014

Døvlengen og legging av blodspor

De to siste nettene har vært kaldere enn på lenge. Minus 6 både i går og i dag tidlig, men nå begynner det å skye over, så det blir nok varmere.
Annemor og jeg skal snart ut å gå blodspor, som jeg la ved Døvlengen i går. Først gikk jeg tur med alle damene, deretter la jeg et spor til den lille frøkenen. Nå håper jeg hun vil være like fokusert på sporet, som hun har vært på gummistøvlene mine, etter at vi kom hjem i går ettermiddag. Jeg sølte vel noen bloddråper på dem.




Årvåkne damer i hundegården.



Ved Døvlengen i går.
To Kanadagjess fikk det travelt med å komme seg vekk,
og ga tydelig uttrykk for misnøyen ved å bli forstyrret.

Ingen kommentarer: