Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

lørdag 21. juni 2014

Sommerferie!

Endelig sommerferie!
Nødvendig og etterlengtet. 
Igår kveld var jeg så sliten, at jeg sovnet hele tiden, og måtte ta meg kraftig sammen. Men, før vi kom så langt, var damene og jeg i Nærstadmarka. Som alltid en rolig idyll. Landskapet der er helt spesielt, med bratte topper, skyggefulle gjemmer og frodig vegetasjon. Det er ikke rart at både rådyr og hare trives der. 
Etter fóring ble det en velsignet kosestund med alle damene i sofaen, og roen kunne senke seg.


Dolores svalker seg.









Annemor ved bilen etter endt tur.
Dolores i bakgrunnen.


Tingelig vet å slappe av.


Annemor har sloknet på fanget mitt.


Avventende Dolores, som synes hun har fortjent en kjeks.

Ingen kommentarer: