Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

mandag 22. desember 2014

Ganske sur.....

....i dag. 
Jeg har kjøpt meg et nytt kompaktkamera for å kunne ha med meg i lomma på tur. Jeg synes ikke det blir gode bilder med I-phonen, og vil ha et lite kamera av god kvalitet i lommeformat.
Så kommer det uten kabel, og med trådløs overføring av bilder. Vel og bra det, men når man må drive detektivarbeid på nett for å finne driver til kameraet, og pc'en ikke vil godta programvaren, ja da blir jeg ganske sur - og må bruke mye tid på å finne ut av det.
Men, i går var vi borte på Henjordet, og forsto raskt hvor rådyrene beiter for tiden. Morsomt med sporsnø om dagen.



Ganske sur.


Annemor på armlenet - venter på fanget mitt.









Ingen kommentarer: