Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

søndag 25. september 2016

25. september

I dag starter jakten med løs hund, og i Aasbraatan har elgjegerne førsteretten. Vinden og varmen kom i natt, og gir kanskje ikke de beste forhold.
Fredag plasket regnet ned, mens gårsdagen var fin. Høsten begynner å komme, selv om temperaturene fortsatt er høye. 
Jeg for min del, ser litt mørkt på denne høsten, for jeg har en hofte som blir verre og verre. Jeg håper det ikke vil begrense meg alt for mye i forhold til jaktutfoldelse og hundene.



Våt og tåkete dag på fredag.











Blåbærlyngen begynner å bli rød, men bærer fortsatt.
Det er sjelden å se, og hundene beiter fortsatt blåbær.





Korallfarget sopp på en stubbe fanger oppmerksomheten.


"Kontorpult" i det fri.

Ingen kommentarer: