Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

tirsdag 10. januar 2017

Små helsearbeidere

Nå om dagen blir jeg passet veldig godt på. Jeg blir gjetet rundt av alle sammen etter tur, og hver gang jeg legger meg for å hvile, kommer de og legger seg sammen med meg. Sang og Annemor er de mest påpasselige til å følge etter, Tingeling går fot og Dolores sitt kloke brune blikk følger meg rundt om i huset.
I natt kom mildværet med regn og blank holke. Det betyr at jeg ikke tør bevege meg ut før føret blir bedre.

Dolores, Annemor, Tingeling og Sang.


Sang koser på fanget mitt.





Annemor sin tur til kos.


Ole på tur ut med Sang og Dolores.


Ny tur med Annemor og Tingeling.


Annemor vil leke med meg.


Sang.





Enda et bilde av Sang.

Ingen kommentarer: