Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

lørdag 25. mars 2017

Om båndtvang og idiotiske hundeeiere

Mye fart og moro her for tiden. Annemor og Sang leiker veldig med hverandre, og er stadig på farten med pinner og baller. Det er god underholdning for oss tobeinte også.
I går gikk jeg tur med alle hundene, for første gang etter operasjonen. Jeg gikk med to og to, og føret på Eggemoen begynner å bli brukbart. 
Det eneste skåret i gleden, var en idiot som ikke hadde kontroll på den løse hunden sin. Jeg ble forbannet og ba henne rope inn hunden. Det var et nytteløst prosjekt. Jeg kan ikke begripe at folk ikke kan respektere andres behov for å få gå i fred. Jeg er ikke på tur for å hilse på løse bikkjer. 
Båndtvangen nærmer seg, og jeg forventer at folk respekterer loven.
Bukken var oppom her om dagen for å lete etter mat, og det ser ut som vi har to bukker og råer her nå.


Sang og Annemor.


Sang.








Dolores og Sang.


Sang.



Annemor (og Tingeling i hjørnet av bildet.)



Snø i høyden i går.



Ingen kommentarer: