Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

lørdag 18. mars 2017

Våronn og vårvær

Lørdag morgen, og absolutt på tide med en oppdatering fra meg. Aktivitetsnivået mitt er fortsatt begrenset, og jeg higer etter gode turopplevelser med mine fire bestevenner. Isen er i ferd med å forsvinne på stiene, og det begynner etterhvert å bli farbart igjen.
Mildværet kom i begynnelsen av uken, og jeg er overrasket over hvor fort snøsmeltingen har gått. Jeg har tilbrakt noen dager i hundegården og kost meg med kaffe og sjokolade i deilig vårvær. 
Hundene er i gang med våronna, og Sang har prøvd seg på nettingen. Jeg vil ikke ha knekte tenner, så da er det best å passe på.



Sang synger.


Trangt om plassen på taket av hundehuset.





Sang.


Annemor.


Tingeling.


Tingeling har tatt seg pause fra gravingen....


.....og vil sitte litt på fanget mitt.


Sang, Annemor, Dolores og Tingeling.


Sang.


Dolores.

Ingen kommentarer: