Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

søndag 2. april 2017

Tur til Camp Villmark

Fredag tok vi en tur til Camp Villmark ved Lillestrøm. Der traff vi oppdretteren til Dolores. Det ble kaffe og hyggelig prat, før vi tok turen bort for å se på Packcraft kanoer. Jeg har ønsket meg en slik i flere år. Den modellen jeg vil ha, veier 2,5 kg, og ser ut som et lite telt når det er pakket. De er laget av det samme materialet som blir brukt i romdrakter, og er kjempesolide. 
Nå er den bestilt, og jeg gleder meg som en unge.
Det er altfor mye å se på en slik messe når man kun har få timer til rådighet, men vi fikk kikket litt rundt. Jeg hadde storhandlet nok, og nøyde meg med å se.



Møtte denne gjengen utenfor matbutikken
vi handlet i.


Packcraft Explorer 42



Fikk meg en ny cap fra 
Folkeaksjonen Ny Rovdyrpolitikk,
som kompensasjon for at de bare har rosa trøyer for damer.
Det vil ikke jeg ha!!

Ingen kommentarer: