Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

onsdag 13. desember 2017

Kalde poter og fingre

Denne høsten har jeg gått glipp av det meste av det jeg elsker å holde på med. Jeg håper det ikke vil gjenta seg. Julen nærmer seg, og først i dag ble det tid til litt juleforberedelser.
I dag våknet vi til minus 16 kalde grader, etter en gårsdag, hvor vi var innkalt som vitner i en meget selsom rettsak. Jeg håper rettferdigheten skjer fyldest, og at kriminelle krefter får sin rettmessige straff.
Snøen lavet ned i minus 11 grader i ettermiddag, og det ble både frosne fingre og poter på tur. Til helgen blir det enda kaldere. 

Utsikt på vei hjem fra tur for noe dager siden.





Duttebassen koser seg sammen med meg på sofaen.





Tingeling maser for å få meg til åbegynne med middagen:)


Ikke en dag er lik -
utsikt mot tjernet.

Ingen kommentarer: