Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

mandag 18. juni 2018

Nye valpebilder

I da har innboksne min fått en skikkelig opprydding. her kan man virkelig snakke om innboksen fra helvete. Jeg har spart på e-poster, som jeg har tenkt jeg skulle få bruk for, uten å systematisere i mapper. Da jeg ikke klarte å finne igjen disse bildene av Esters valper, som jeg fikk på søndag, måtte jeg ta affære. 3000 e-poster ble flyttet, ryddet og kastet til jeg endelig fant igjen disse søte valpebildene.
Alt vel med alle åtte og lille Ester, og nå har de begynt å gå og spise fast føde. Husse og Matte får stålsette seg, for nå starter moroa for fullt. 








Ingen kommentarer: