Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

lørdag 18. mai 2019

Tur med mine små venner til Fyrandvannet

Jeg jobber for tiden som kunstfaglig prosjektleder ved nye Flesberg skole, og reiser på møter dit med ujevne mellomrom. Der skal det kunst på plass, og jeg får styre den spennende prosessen. Bonusen for å reise på møter dit, er ferden gjennom et kjent og kjært landskap. På veien passerer jeg Aasbraatan, og veien videre via Prestfoss og over til Lampeland er også gamle trakter.
Denne gangen bestemte jeg meg for å stoppe over skogen fra Krøderen mot Prestfoss og gå tur langs Fyrandvannet. 

Bildene taler for seg selv.


Fyrandvann.


















Glessjøelva.


.
Matpause med ivrig Dolores.


Her er det best å holde godt på matpakken.




Ingen kommentarer: