Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

mandag 8. juli 2013

Annemors 2.blodspor

Igår la jeg blodspor nummer 2 for Annemor, og la inn en vinkel. Hun var mer opptatt av Tingeling som bjeffet ute i hundegården, enn blodsporet. Hun gikk igrunnen det rette strekket fint, men ville egentlig tilbake til Tingeling. Fokuset og betingelsene var nok ikke de beste, men klauven er hun veldig interessert i.
Lærdommen for meg, er ihvertfall at neste spor ikke skal legges så nærme huset. Hun sto på gjerdet og bjeffet etterpå, og ville ut igjen for å lete etter klauven.
Jeg trenger vel ikke nevne engang, at de andre damene også blir ville og gale.


Annemor med klauven, og et av mine første bilder med ny mobiltelefon.
Jeg føler meg klossete i håndteringen, og fingrene mine må venne seg til formatet.


Annemor på armen min.

Ingen kommentarer: