Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

søndag 7. juli 2013

Farvel til min trofaste mobiltelefon

Igår avsluttet jeg et langt forhold til min gamle mobiltelefon, som har fulgt meg trofast gjennom en del år nå.
I løpet av disse årene, har jeg tatt 6989 bilder og videoer med mobilkameraet. Nå var det på tide å bytte den, for den begynte å skrante på flere måter.
Jeg lastet de 504 bildene jeg fortsatt hadde over på pc'en igår. Resten er sendt over fra før.
Idag blir det et gjensyn med noen av bildene. For meg, et hyggelig gjensyn. Det kommer nok noen til.
Og jeg skal ta i bruk mitt nye mobilkamera. På tur er det litt greiere å ha i lommen, enn å dra med seg speilreflekskameraet.


Tingeling i sitt første år, Dolores i sitt andre.


Kald nyttårstur for snart 4 år siden


Dolores på trappa, 
med Tingeling som har pakket seg selv inn i
fillerya.


Her vokter vi.


Vinduet i Kvilehytta repareres - 2 år siden





Jakttur og blå stemning i Kvilehytta - for noen år siden.








Ingen kommentarer: