Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

tirsdag 18. mars 2014

Damer i vind

Igår blåste det slik at strømmen gikk flere ganger på formiddagen. Derfor måtte jeg reise avsted før jeg hadde fått oppdatert bloggen, og det ble sein oppdatering. Vinden tok skikkelig tak, og vi lettet nesten på vei til bilen. En bjørk hadde gått over ende på grendeveien vår, men jeg kom meg forbi etter å ha brekt av en grein. Det var med et øye på trærne og et på damene jeg tok en kjapp tur på Vervenkastet, før det var tid for møte på jobb.



Omsorgsfull Dolores vasker bartene til Annemor.


Montering av nye hundekasser.


På høyre siden av veien, står flere furuer på skeiva, 
og hadde nesten brutt opp asfaltkanten.

1 kommentar:

Lindsjö taxar sa...

Här har det blåst sedan i lördags rejält, träd har gått ner med. INget bra fotoväder alls, lite kallt om fingrarna :-)