Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

mandag 16. juni 2014

God hvil for Dolores

For en dag vi har hatt. Dolores var stusselig i hele natt, og kom krypende opp til meg i 6-tiden. Hun klemte seg godt inntil meg, og vi fikk oss en kosestund før vi måtte stå opp.
Så dro jeg ned på apoteket for å hente medisinen hennes, før jeg måtte en tur på jobb. Da jeg kom hjem, var hun fortsatt i dårlig form, så vi fant det best å ringe veterinæren. Så da ble det nok et veterinærbesøk i ettermiddag for å sjekke henne. Hun fikk renset såret sitt og fikk en smertestillende sprøyte.
Nå sover hun godt og ser avslappet ut, og vi andre kan slappe av, vi også. Vi har vært så bekymret for henne, for hun har ikke hatt det godt.
Igår kveld tråkket jeg rastløst rundt for å passe på henne, og bedrev litt naturfotografering av den vakre kveldshimmelen.
















Endelig en avslappet liten hund, som ikke har vondt.



2 kommentarer:

Lindsjö taxar sa...

Oj då...stackars Dolores....har haft det på en tidigare tax. TUr att hon nu fått behandling och blir bättre.

Angela sa...

Hun virker bedre idag. Svansen har begynt å gå igjen :)