Velkommen til kennel Tante Else

Denne bloggen handler om jakt, fiske, friluftsliv, og ikke minst, 4 strihårede dachser ved navn NORD J(D)CH NVCH Benkemyras ZL Dolores (født 2008), NORD J(D)CH NVCH Mirkagårdens Tingeling (født 2009), NJ(D)CH NVCH Tante Elses ED Annemor (født 2013) og Tante Elses SD Sang (født 2016).

onsdag 1. februar 2017

Stjertmeiser, rådyr og turglede

De siste dagene har vi hatt besøk av noen av de søteste småfuglene jeg kan tenke meg. Stjertmeisene er helt karakteristiske med den lange stjerten og den lille runde kroppen, og jeg gleder meg stort over disse små skapningene.
Bukken vår var utenfor kjøkkenvinduet igjen her om dagen for å lete etter brød, og i skumringen i går, hadde vi 3 rådyr ute på isen. De begynner å trekke ned for å se etter mat.
I går gikk jeg en fin tur, og hørte Tingeling skrike ut i fryd, da hun fant sporene mine. Jeg ventet på dem og ble hilst av to strålende små jenter. For meg var det en stor lykke å kunne gå resten av turen sammen med Ole, Dolores og Tingeling.












Ingen kommentarer: